Brno 2015

04.02.2015 08:28

5. kolo turnaje se konalo v Brně. Kam jsme vyrazili v 3- člené výpravě. Michal,Honza a Vašek. Po mém menším zaspání, jsme vyrazili vstříc dobrým výkonům. 

I když jsme na to až tak moc nevypadali. Rozhodně né Vašek, který spíš měl myšlenky na to, jak leží v posteli a kurýruje se.

 

A proč nezačít nejlepším výkonem pro naše barvy. Vašek se dopoledne prokousal skupinou 1. až na postupové příčky do skupiny A, porazil i takového velikána stolního hokeje, jakým určitě Pavel Plešák stále je. Odpoledne svůj nastolený výkon udržel a postoupil z 15. místa do play-off. Kde na něj čekal soupeř z nejtěžších. a to Honza Dryák. Ač to Vašek předem nevzdával, je rozdíl ve výkonnosti přeci jen stále veliký. I tak klobouk dolů za jeho výkon na turnaji.

Honza si splnil povinnost a s přehledem postoupil do skupiny B, kam dá se říct patříme a byl by neúspěch skončit níž. Vyzdvihl bych vítězství nad I. Vépym, který šel s přehledem do Áčka. Odpoledne se už Honzovi příliš nedařilo. Ale to je také tím, že v Béčku už se  není na kom pořádně chytit a každý bod je důležitý a může vás posunout i o několik příček oběma  směry.

A co já a můj výkon ? Nejel jsem s příliš velkým očekáváním, hlavně z hlediska nevelké chuti do trénování :) Ve skupině 2. jsme se utkali s Honzou, kde po malé přestřelce, jsem nakonec zvítězil. Měl jsem po bodové šnůře našlápnuto jako Vašek do skupiny A. Jenže  jsem  z posledních 4 zápasů získal jen 1 bod a to nakonec rozhodlo, že jsem musel vzít zavděk skupinou B. Tam mé výkony také nebyly úplně špatné, ale nakonec mi uniklo play-off o dva body. Když mi absolutně nevyšel poslední zápas se Strmiskou, který nakonec skončil předposlední a mě vzal postup. Prostě jsme si to neuhrál. Již druhý turnaj v řadě, do třetice mi to snad neunikne.

Další turnaj bude na domácím poli. Tak třeba to našemu týmu přinese i víc toho sportovního štěstí.

a ještě výsledky z Brna 

www.trefik.cz/stiga/turnaje2015/brno/index.htm

Michal

 

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena HC Stiga Kladno.