České Budějovice

22.11.2010 15:32

 

Tři týdny utekly jak voda a tak náš sobotní program byl jasný.Ráno se vydat směr České Budějovice a pokusit se přivézt nějaké bodíky do naší kladenské sbírky.Scénář byl stejný jako dva předešlé,ráno vstávání ještě za tmy,přejezd na hlavní nádraží v Praze a tam bezpečně zaparkovat mimo dosah všech zákazů a omezení.Vlak byl tentokráte již přistaven a byl jsem dost překvapenej,jak se ještě před odjezdem slušně zaplnil.Řekli jsme si s Honzikem,že ještě hodíme ucho,neboť do Budějek je to přeci jen dvě a půl hoďky.Bohužel ve Vršovicích nastoupila starší dáma,která nás svým neustálým otvíráním dveří a oken dost "srala".Naštěstí v Táboře vystoupila,ale to už se k nám přidali klucí Halamovci a tak ze spaní již nebylo nic a cesta i tak utíkala velmi rychle.

Na nádraží vystoupila z vlaku slušná tlupa,takže nás nakonec šlo poměrně dost a hledání místa konání bylo o to snažší.Opět se nedá Budějovičákům nic vyčíst,protože jídelna byla opravdu dobře osvětlená,všude dost místa,takže strkání při hře do jiného hráče bylo opravdu vzácné.Občerstvení zdarma  v podobě džusu bylo velice příjemné.Díky,díky díky.......

Začátek turnaje mi vyšel docela slušně a to i přesto,že jsem neměl úplně jednoduché rozlosování a začínal jsem s tou těžší částí skupiny.Sbíral jsem body i tam,kde se s nima vůbec nepočítalo.Bohužel pak přišlo to,co muselo přijít,neboť herní pohoda a štěstí mě opustilo a prohrál jsem několik zápasů těsně o gol.Což o to,když to bylo s Hvižděm a Brdíčkem,tak to moc nevadilo,ale prohra s Ivanem Halamovic,to nazančovalo,že něco nejde tak jak ma.A taky jo,blok slabších hráčů mi tedy vubec nevysel a asi mě nejvíc děsí prohra s Kahounem,kde jsem se vubec nedostal do hry.Nakonec jsem do Bečka proklouzl,ale tam se mi vedlo podobně jako minule v Letovicích,tedy třetí od konce.Ale na hře bylo znát zlepšení,protože až na vyjímky jsem odehral slušné zápasy a dost jich prohrál o gól či dva většinou až v závěru.Asi to je o zkušenostech,které mi zatím chybí.

Honza byl opět na rozhraní C a B, avšak i jeho potkal zápas "blbec" se slabýmn soupeřem a to ho stálo Béčko.Ovšem potom rozehrál ve skupině C galapředstavení a vyhrál tuto skupinu se ztrátou jediného bodu.Jen škoda,že takovou pohodu nemohl předvést v Béčku.

Cesta dom ubíhala docela slušně,neboť jsme jeli s klukama z Mohelnice,které pak ještě z Prahy čekala slušná porce kilometrů vlakem směr Morava. 

Příští zastávka ČP ve stiga hokeji je skoro za rohem,takže si snad konečně přispíme a do Satalic vyrazíme ve větším počtu.

Ještě výsledky

https://www.trefik.cz/stiga/turnaje2011/cb/index.htm

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena HC Stiga Kladno.