ČP v Jihlavě

15.05.2013 11:05

Minulou sobotu (11.5.2013) proběhl už třetí ročník turnaje v prostorách zimního stadionu v Jihlavě.První roční sice nebyl zařazen do rozpisu ČP, ale tento a minulý ročník již byly součástí.

Na sobotní výlet jsme vyrazili ve třech,neboť Michal musel na sobotu do práce.Cesta byla naprosto v pohodě a žádné problémy s uzavírkou a rekonstrukcí naší dálniční tepny se nekonaly.Prostředí jihlavského zimáku se mi líbí a proto jsem jel rád.

Na turnaji bylo hodně nováčků,ale z české špičky nechyběl skoro nikdo.Honza zahrál svůj standard,ale na Béčko to tentokrát nebylo.Nicméně svoji sílu ukázal v Céčku,které vyhrál s bilancí jediného ztraceného bodu.Odpolední pohoda se promítla v celkovém prvenství mezi útočníky celého turnaje.Je pravda,že někdo může namítnout,že ve skupině C jsou slabší soupeři,ale taková věc se jen tak nepovede!!!!!

Největší překvapení turnaje ale zajistil Petr,který zahrál opravdu velmi dobře a po zásluze udělal béčko.Na Petrovi je hrozně znát zlepšení a hned několik hráčů mi nezávisle říkalo,že je Petr lepší a lepší.Nevím jestli Petr doma tajně poctivě trénuje,nebo má jen přirozený talent pro hru.Budoucnost ukáže,jestli je to jen úlet nebo setrvalý stav.Nicméně  nás to všechny moc a moc potěšilo.

Ja opět bojoval sám ze sebou,ale nakonec jsem Béčko udělal,i když s odřenýma ušima.V Béčku jsem chtěl udělat play off,ale nebylo mi přáno.Hlavně díky dopoledni,kdy jsem si nesl jen dva body.I začátek skupiny B mi moc nevyšel a několik zápasů ztratil těsně a většinou až v závěru.Pak jako by to najednou šlo,ale 4 bodíky mi na play of přeci jen nakonec scházely.Takže to dopadlo sice dobře,ale mohlo to být ještě o mnoho lepší.

Už pomalu ladíme formu na soutěž družstev.Bude to asi masakr,protože je přihlášeno zatím 23 družstev a více jak polovina bude hodně kvalitní!

a ještě výsledky https://www.trefik.cz/stiga/turnaje2013/jihlava/

 

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena HC Stiga Kladno.