ČP v Kladně

11.02.2013 08:06

Začíná být tradicí,že jakmile je ve stiga-hokejovém kalendáři únor a pekelná zima,tak je stiga na Kladně.V sobotu se konalo 6. kolo ČP a podruhé se tak stalo na Kladně.Nutno dodat,že účast tentokráte dost pokulhávala za laňskou rekordní.Ale my jsme s tím tak trochu počítali,takže zklamání nebylo takové.

Moc děkujeme všem,kteří se rozhodli vážit cestu na Kladno ve sněhu a mraze.Snad se jim na Kladně líbilo a příští rok,pokud dostaneme možnost pořádat ČP a půjdeme do toho,přijedou zas.

Za nás kladeňáky se turnaje zúčastnilo naše obvyklé trio.Škoda,že naše nová kladenská naděje Petr Liba nemohl kvůli práci,ale neva,pokud u stigy vydrží,tak do naší party myslím dobře zapadne.

Honza trochu vysledkově propadl,oproti loňskému roku,ale myslím, že jinak makal a bojoval do posledního zápasu,tak jak to má v povaze :-D.V základní skupině mě porazil a dokázal,že to na mě prostě umí.Nakonec spadnul do skupiny C,která ale byla velice dobře obsazená.Céčko bylo opravdu vyrovnané a jen jedna prohra ho připravila o bednu.

Michal si zahrál stejně jako já skupinu B.Nakonec v ní skončil 13.,ale opět to bylo našlapané a jen díky tomu,že jsem ho v našem vzájemném zápase se štěstím porazil,tak se nedostal do play off.

Ja tentokrát zahrál poměrně dobře základní skupinu a dokonce jsem měl šanci na áčko,ale poslední dva zápasy mi hrubě nevyšly a dvakrát po sobě jsem dostal nepopulární "desítku".Měl jsem prostě hodně slabou chvilku.Škoda ještě prohry s Pepou Malým a s Honzou,jinak bych asi áčko dal.V béčku to nakonec stačilo na play off,ale šel jsem na prvního (Petra Turoně) a tak šancí moc nebylo,i když 1. a 3. zápas byl poměrně vyrovnaný.

Na závěr bych chtěl poděkovat klukům za pomoc při stavbě hokejů a úklidu po skončení turnaje.Danovi za to,že i přesto,že musel v sobotu do práce,tak si udělal čas a přijel nám pomoc jak v pátek,tak i v sobotu po "šichtě".Michalovi za to,že sehnal aparaturu a celý den pouštěl znělku,Honzovi,za jeho obětavost a zajištění dopravy hokejů.Myslím,že se za turnaj na Kladně nemusíme stydět a doufam,že i ostatním se libil.

Díky:-)

aještě výsledky:

https://www.trefik.cz/stiga/turnaje2013/kladno/index.htm

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena HC Stiga Kladno.