Czech Open 2011

18.04.2011 08:59

 

V sobotu se v Praze uspořádal Czech Open 2011.Pro mě to bylo trochu symbolické,protože právě před dvěma lety jsem na Czech Open začínal se stigou. Tentokrát jsme jeli pouze ve třech (Já,Honza Hlůžek a Vejdi),protože Dan se připravoval na zkoušky a Michal Lisičan něco měl.Míra Franek dorazil s třinečákama.

Co se týče výsledků,tak nejlepe to šlo Honzovi Hlůžkovi.Zahrál si skupinu C,kde si mohl poměřit své síly s dobrými soupeři a nevedl si vůbec špatně. Nakonec skončil v "céčku" na 16. místě.Na "Johnym" je vidět,že když hraje v pohodě,tak umí!

Ja jsem měl opět špatnej úvod a pak jsem prohrál klíčové duely s I.Halamou a J.Jelínkem a šel do déčka.Nic naplat,že jsem zahrál dobrý zápasy s Mírou Černochem a nedostal od nikoho vyloženou čočku.Trochu nerozumím jedné věci,týká se to hlavně žabáků.P.Flek a J.Jelínek jdou pouze na dopoledne,zamíchají pořadí a odpoledne už se neukáží.Mám pocit,že je to tak trochu vůči ostatním nefér.Myslím,že by tito hráči,kteří odehrají pouze půlku turnaje,měli být klasifikování až úplně na konci výsledkové listiny a hráči,kteří skončili těsně pod nimi v základní skupině zařazeni místo nich!Není to totiž první a ani ojedinělý případ.Hráč, který má během dne víc jak pět kontumací je prostě poslední hotovo.

V déčku se mi dařilo vyhrávat zápasy o gol či dva,ale pořád to nebylo ono.Pak jsem dostal 7 gólů od Herolda a v následném zápase mi dal sedmičku i Slepička.Tyhle dva zápasy jsem vyndaval pořád jen puky ze šupláku.To mě dost nasralo a zdravé nasrání mi pomohlo.Nakonec jsem celé Déčko vyhrál a zachránil jsem tak trochu zpackané dopoledne! Musím uznat,že hlavně semifinále s Krištofem Heroldem bylo hodně vyrovnané a vyhrál spíše ten šťastnejší. Ve finále jsem byl rozjetej a to mi pomohlo!

Vejdi si zahrál E skupinu a nevedl si vubec zle.Na Honzovi je znát,že  dostává hokej do ruky.10. místo je moc dobré a doufam,že to Honzovi vydrží.

 

A ještě výsledky https://www.trefik.cz/stiga/turnaje2011/co/index.htm

Tak za tři neděle na Plzeň Vávro!

 

 

 

 

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena HC Stiga Kladno.