Czech Open 2012

20.04.2012 16:33

Ten čas hrozně letí a letos na Czech Open  jsem slavil takové malé výročí,neboť před čtyřmi lety na Czech Open jsem odehrál svůj první stiga turnaj.I tentokrát byla poměrně hojná účast.Zpestřením byla zcela jistě účast světové trojky E.Caise z Lotyšska.Měl jsem to štěstí si s ním zahrát v základní skupině a musím uznat,že to byl zážitek.Sice jsem asi minutu favorita trápil,když jsem vedl poměrně rychle 2:0,ale tím jsem zřejmě lotyše tak trochu "nasral" a už jsem jen sledoval galapředstavení a občas vyndal puk ze šupláku své branky.Můj cíl zahrát si minimálně "céčko" jsem si splnil,takže jsem mohl být spokojenej.ALe když jsem viděl,jak málo mi chybělo do "béčka"tak mě to hodně mrzelo.Nasbíral jsem 16 bodíků (stejně jako Michal Holeček),ale bodík mi chyběl,škoda.

Michalovi těch šestnáct na skupinu B stačilo,což je pro Michala a Kladno velký úspěch!Ve skupině B Michal makal a nakonec skončil sice předposlední,ale i ten fakt,že si "béčko" zahrál je super!

Honzovi to v základní skupině moc nešlo,ale i tak moc nechybělo a potkali bychom se v "céčku".Nakonec z toho bylo D,ale i to při vyrovnanosti dnešní stigy úspěch je!Neklesej Honzo na mysli,ono to zase půjde,chce to jen čas a chuť.Sezona je dlouha,ale vrchol teprve přijde.

 

A ještě výsledky

https://www.trefik.cz/stiga/turnaje2012/co/

 

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena HC Stiga Kladno.