Jihlava Dukla Stiga CUP

07.07.2011 11:15

 

Dne 2.7.2011 se uskutečnil v Jihlavě premiérový ročník Dukla Stiga Cupu.Jelikož bylo dlouhé volno,tak jsem se rozhodl,že do Jihlavy dorazim.Z Kladna jsem jel sám,protože se mi nikoho dalšího nepodařilo přemluvit.Auto potřebovala žena,tak jsem zvolil cestu busem,která se dala vydrzet.Na autobusáku v Jihlavě  jsem potakl klasicky T.Behra,který téměř nikdy nejezdi autem.Naštěstí to na "zimák" není z autobusového nádraží  vůbec daleko a tak jsem se v centru Jihlavy ani ztratit nemohl.

Prostor pro hru byl super,světla dostatek,místa dostatek, jen ty stoly,to bylo jediná slabina.Musím říci,že u některých hracích stolů by se musel ohýbat i herec Jirka Krytinář.Ale podmínky byly pro všechny úplně stejné.No pro vyšší lidi to bylo o něco horší.

Vlastní turnaj byl dobře zorganizovanej a všech 49 hráčů si určitě moc dobře zahrálo.Ve čtyřech skupinách byli nasazeni hráči podle pořadí v českém poháru.Do Ačka šlo z každé skupiny 5 lidí.Bohužel to se mi nepodařilo,ale na druhou stranu soupeři v mé skupině byli opravdu dobří.(2 byli na stupních vítězů a všech pět bylo v play off Áčka.)O všem rozhodla úvodní prohra s mladým Sládkem.Zápas se mu povedl a ja neměl nápad jak na něj.S ostatními jsem zahral vyrovnané zápasy a nejvyšší prohra byla 3:6 s Patrikem Petrem,kterého jsem sice jen chvilku,ale přeci jen trápil,když jsem dokazal srovnat na 3:3.Patrik hrál ale moc dobře a zaslouženě šel do finále!Zbylo tedy ne mě jen Béčko.

V Béčku bylo soupeřů jen šestnáct,ale ta kvalita uz nebyla tak velka,i když hlavně těch osm co šlo do play off stigu hrát umí.Do play off jsem šel z třetího místa a narazil na Jirku Paclíka.Po třech vyrovnaných bitvách jsem postoupil a narazil na Martina Koubu.I s tím jsem si poradil ve třech zápasech,ale průběh byl hodně vyrovnaný a musím říct,že hlavně druhý zápas,ve kterem jsem prohrával již 0:2 a nakonec ho srovnal a poslal do prodloužení byl hodně šťastný.V prodloužení mi pomohl dobře trefený blafák a to asi rozhodlo.

Na finalového soupeř v Becku jsem čekal pomerne dlouho,neboť stále se zlepšující Iva se dlouho prala o postup do finale s Petrem Šurýnem.Nakonec vyhrál Petr.

Finále bylo pro mě moc těžké,protože Petr hrál opravdu velmi dobře a soustředěně bez emocí.Vyjma druhého zápasu,kdy mi to napadalo,měl všechny zápasy pod kontrolou a hodinky, o které se hrálo mu patřily zcela právem.

Ve skupině A se událo hned několik překvapení.Š.Janoušek vyřadil hladce matadora všech turnajů Vaška Pikla 3:0 na zápasy a ve čtvrtfinále poměřil síly s dalším překvapením turnaje K.Hudcem ze Slovenska.Serie byla velmi vyrovnaná a dospěla až do páteho zápasu,kdy za stavu 4:3 pro Hudce se stal asi nejdiskutabilnější moment celé soboty.Š. Janoušek vyrovnal,avšak chvíli před tím zůstalo v ruce K.Hudcovi táhlo levého obránce.Šimon tohle nevidel a pokracovat ve hre.Karel jen zvedl ruku,ale nerekl STOP.Po dlouhé diskuzi si hráči o gól zahráli a vyhrál Karel Hudec.Dle mého názoru bylo toto rozhodnutí nejspravedlivější a to i přesto,ze v pravidlech je napsano že se má zvednout ruka a řící STOOOOOOP.Pokud mám vytržené táhlo,těžko mohu zabránit nahrávce a tím gólu.Na slovíčko Stop si asi vzpomene v tu chvili pod tíhou zapasu jen málokdo!

Finále pak ovládl Zdenda Matoušek ml.,když po krásném zapase porazil Patrika Petra.

Tak a ještě výsledky...

https://www.trefik.cz/stiga/turnaje2011/jihlava/index.htm

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena HC Stiga Kladno.