Kbely 2014

25.09.2014 14:43

Tento rok poměrně brzy začala další sezona Stiga hokejistům.Tentokráte se "hecli" kluci z Big Bandu a uspořádali pro všechny stiga hokej ve sportovním areálu ve Kbelích. I když byl turnaj v Praze, tak počet účastníků nebyl zas nějak závratný,ale v porovnání s počty lidí z minulé sezony, je 64 ještě goood. Novinkou od této sezony je nová znělka, která ovšem nepřinesla novinku v kolonce vítězů,neboť Lukáš Turoň je již tradičním vítězem velké většiny turnajů ČP.

Nakonec jsem jeli na turnaj ve třech,protože Michal měl ráno střevní potíže a Zdenda ještě ráno visel na lampě,když tam připevňoval plakáty politiků před volbami.Kladenské dresy se nakonec přeci jen prosadily alespon ve skupině B,kde jsem se všichni (Ja, Petr a Honza) sešli.Béčko bylo tentokrát nesmírně vyrovnané.Honza udělal 22 bodíků a díky tomu skončil na 4. místě a šel do play off na Michala Kobrleho. Bojoval,ale nakonec přeci jen vypadl 1:3 na zápasy. Přesto ukázal,že má teď velmi dobrou formu a hokej mu jde.Ja měl bodů 21 a vzhledem k vyrovnanosti jsem skončil na minitabulku až 9.Měl jsem smůlu,ale tak snad se na mě usměje štěstí jindy. Petr udělal bodů 19 a skončil díky tomu jako 13. v béčku.Škoda jen,že nas oba porazil a tím nám sebral možnost se lepe umístit.Ale pro něj je to jen důkaz toho,že se opravdu na nas výkonostně dotáhl a může s námi hrát jako rovnocenej player.

Další turnaj bude v Českém Těšíně 11.10.2014.Už máme koupené lupeny na vlak,tak se kluci z Třince na nás těšte :-)

A ještě výsledkový servis....

https://www.trefik.cz/stiga/turnaje2015/praha/index.htm



Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena HC Stiga Kladno.