Kladno

03.03.2014 08:08

Tuto sobotu proběhlo na Kladně 7.kolo ČP ve stiga hokeji.Bylo to již potřetí,co jsme zorganizovali s klukama tuto akci.Na turnaj dorazilo 69 hráčů,což je docela slušná účast i když trochu v koutku duše mrzí,že jsem tu sedmdesátku nedali.tak snad příští rok :-).

Co se týká turnaje samotného,tak Michal a Honza udělali béčko a tam potvrdili svoje umístění lehce za půlkou této skupiny,což bylo při konkurenci lidí na Kladně dobré umístění.

Ja jsem bohužel doplatil na vyrovnanost skupiny a nakonec díky minitabulce skončil ve skupině C.Můžu si za to sám hlavně díky výpadku s tátou a synem Kahounovými.Tyto dva zápasy jsem absolutně nezvládl a neuhrál ani bod.Pak mi tedy nepomohla ani výhra nad Karlem Konečným či remízy s Milošem Ševrem a Kryštofem Léblem.Přitom kdybych tyhle dva zápasy vyhral,tak by mi chyběl jeden bod do Áčka.Ale na kdyby se nehraje.

Petr a Zdeněk si zahráli déčko.Nevím jak moc chybělo Petrovi na céčko,ale vzhledem k tomu,že Petr umí i béčko,tak je to trochu pod plán....

Neva za tři neděle jedeme do Milovic,tak snad se nám tam bude dařit lépe a kladenské dresy budou zase v popředí.

Na Kladně vyhrál Zdeněk Matoušek ml., když ve finále udělal Lukáše Turoně na tři zápasy a odnesl si tak dort pro vítěze:-)

Co dodat na závěr,snad jen to,že příští rok se budeme moc těšit znovu na hojnou účast a těm,kteří dorazili na Kladno moc a moc děkujeme.Druhý dík patří mému kolegovi z prace Petrovi,který mi věnoval ceny pro vítěze a ty později poražené :-)

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena HC Stiga Kladno.