Kladno

23.03.2015 12:53

Tak se rok s rokem sešel a opět přišla řada v ČP na Kladno.Musím se přiznat,že tentokráte mi připadala příprava a organizace turnaje docela v pohodě.Asi je to tím,že každý rok se snažíme poučit z chyb minulých let.Doufal jsem sice,že pokoříme hranici 70-ti "plejerů",ale nepovedlo se.No i těch 62 hráčů bylo dost.Navíc jsem byl rád,že se mi podařilo sehnat z práce ještě nějaké vhodné ceny a jen doufám,že i příští rok bude kolega z hokejového oddělení naší firmy nakloněn našemu turnaji a věnuje nám něco :-)

Pro dovoz hokejů jsem si od taťky půjčil jeho pracovní "felcku - pick up" a musím říct,že to byl docela dobrej tah.Sice se to všechno nevešlo,ale co zbylo lehce pobrala octávka Johnyho Hlůžka.Jen doufám,že bude jezdit tenhle taťkův stroj (najeto 250 tis km) i příští rok :-)

Michal sehnal opět nějaké dobrovolníky (tentokrát i pohlednou dobrovolnici) na páteční večer,kteří nám pomohli s přípravou hokejů a stolů.Když přijel i Dan, tak bylo vše za chvilku připraveno.Jen Zdenda nezklamal,v pátek večer místo stigy ples a v sobotu večer oslava v Liberci :-D.Ale přišel si v sobotu dopoledne zahrát a pomáhal během sobotního dopoledne jak jen to šlo,takže si to u nás vyžehlil.

A jak to šlo nebo nešlo?No jak se to vezme...Sice všichni (kromě Zdendy) v béčku,ale tam už zas tak velká díra ve výsledcích nebyla.Michal i Honza trochu odpadli (myslím,že se na nich podepsala i příprava a organizace turnaje) a Petr do poslední chvíli bojoval o play off.Nakonce zůstal před branami svého druhého play off.Což je opět důkaz toho,že Petr na dobrý hokej má.Bohužel v době, kdy píši tento článek uplynuly skoro čtyři týdny od kladenského turnaje a ja ho viděl na treninku snad jen jednou nebo dvakrát?. Ja sice prošel do play off,ale velmi dobře hrající Michal Kobrle mi vystavil stopku ve čtyřech zápasech.Ani se mi moc nechce psát,že ty dva poslední skončily mým debaklem.Ale alespon jsem se vyhnul na chvilku uklízení,za čož se klukům omlouvám :-D

Závěrem bych chtěl všem účastníkům poděkovat a taky klukům za to, že jsme do toho šli a budíž balzámem pro "stigahokejová srdíčka",že jsem opět od mnoha lidí slyšel,že to maj na Kladně rádi a next year přijedou rádi zase.

a ještě výsledky:

https://www.trefik.cz/stiga/turnaje2015/kladno/

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena HC Stiga Kladno.