Letní pauza

13.07.2010 10:03

Tak tu máme léto a to znamena i pro "stigisty" okurkovou sezónu.V našem klubu se přes léto nic moc úžasného neděje.Ja jsem si koupil akorat nový hokej,neboť ten starý už pomaličku dosluhoval a už si to zasloužilo si pořídit nový.

Co se týče treninku,tak se snažím udržovat se,ale připadá mi,že je to snad horší,než kdybych na hokej cele leto nesahl.V sobotu jsem byl u Dana a dostal jsem v některých zapasech zle zavyučenou.To není nahodou,neboť s Hoznou je to docela podobné,asi mi k treninku chybí herní praxe.Budu zřejmě muset zapracovat také na taktice a nesnažit se útočit stale stejně s otevřenou obranou.

Nicméně 11 .září 2010 tu máme začátek nové sezóny,tak doufa,že se to do té doby vyladí.

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena HC Stiga Kladno.