Letovice

01.11.2010 09:37

 

Další díl Českého poháru přivítaly Letovice.Na úvod musím říci,že se mi tam opravdu líbilo.Městečko na mě působilo opravdu sympaticky a i spojení nebylo vůbec špatné.Scénář cesty byl hodně podobný tomu  třineckému.Ranní vstávání ještě za hluboké tmy a cesta Johnyho formanem na hlavní nádraží do Prahy.Po zkušenostech z minulé cesty jsme se vypravili na perón až na poslední chvilku,neboť jak to bývá v českých zemích,mezinárodní rychlíky jsou přistaveny tesně před odjezdem,aby si cestující s těžkými kufry a místenkami užili trochu stresu,zatímco motoráčky, kde cestují vetšinou výletníci s chlebníky jsou lidem k dispozici mnohem dříve.ALe možná že je chyba jen na Hlavním nádraží v Praze.

Ale to jsem trochu odbočil.V České Třebové jsme na přestupu potkali kluky Halamáky a Pepu Malého,takže cesta do Letovic ubíhala mnohem rychleji.Díky Michalovi Zunkovi jsme nemuseli z nádraží pěšky.Sice jsme se trochu mačkali v jeho malém autíčku,ale tu chviličku to bylo uplně v poho.

Samotný turnaj byl také velmi dobře nachystán a hralo se o zajímavé ceny.V první půlce se mně a Honzovi dařilo a byla z toho první historická účast nás obou kladeňáků ve skupině B.Když jsem se pak podíval na tabulku,tak mi chybělo už jen pět bodíků do áčka,ale při důkladném rozboru se ukázalo,že ty body už bylo jen obtížně někde získat.Honza měl oproti minulému turnaji v Třinci mnohem více umu a štěstí takže se tentokrát do béčka protlačil na vzájemný duel s T.Halamou.

Druhá část turnaje vyšla zcela jistě lépe Honzovi,který i přesto,že šel do béčka s jedním bodem,tak jich udělal dalších 11 a ukázal,že umí i v béčku.Mně už se dařilo mnohem hůře.Začalo  to už tím,že V. Kraus šel na skore do Ačka místo M.Ženíška a tím pádem se mi body s ním nepočítali.Los v béčku mi taky nevyšel úplně good,neboť první kolo jsem měl volno a pak jsem měl za sebou soupeře, na které mi to vůbec nejde.Takže jsem tak trochu propadl trudomyslnosti a nechytil rytmus.Ale na to se nedá vymlouvat,prostě to tak bylo a můj cíl umístit se do 40 místa mi o kousek nevyšel.

Cesta zpátky ubíhala rychle a podle osvědčeného scénáře jsme ji celou s Johnym prokecali.Chvilka napětí při výstupu na Hlavním nádraží,jestli nebylo zase blokové čištění ulic,ale auto tam bylo a tak se tentokrát výlet podařil o hodně lépe,než posledně.

Tak zase za tři týdny v Budějkách.

A ještě výsledky:

https://www.trefik.cz/stiga/turnaje2011/letovice/index.htm

 

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena HC Stiga Kladno.