Letovice

06.11.2012 12:12

Jak již tradičně ve třech jsme vyrazili do Letovic,abychom strávili krásnou podzimní sobotu za stolním hokejem.Po prvním poměrně krátkém výjezdu do Teplýšovic nás tentokrát čekala o dost delší cesta do Letovic.Navíc poměrně značná část cesty vedla zvlněnou krajinou Vysočiny,kde zatáčka střídala zatáčku.

Do Letovic se sjela téměř sedmdesátka hráčů (69) a mezi nimiž nechyběla esa tohoto "sportu".Začátek se trochu opozdil,neboť někteří měli trable cestou (Sládci).Ale turnaj byl opět velmi dobře připravený a všude byla vidět preciznost a úroveň.Moc děkujeme klukům ze Svitav,že připravili tak dobrý turnaj.

A jak nám to vlastně šlo?

Musím říct,že v základní skupině jsme se tentokrát potkali všichni tři.Nejlépe na tom byl Michal,který měl před posledními dvěmi koly stejně bodů jako já,ale narozdíl ode mě dokázal dvakrát vyhrát (když jednou porazil mě) a postoupit do skupiny A.Byl to druhý historický postup Kladeňáka mezi elitu.V "áčku" Michal zahrál velice dobře a nakonec uhrál 23. místo,což je nejlepší umístění v historii našeho klubu a jak by řekl klasik:"jen houšť a větší kapky".

Ja nakonec skončil v B éčku a tam mi to moc nešlo.Většinu zápasů jsem ztratil jen těsně a při vyrovnanosti to nakonec stačilo na celkové 41. místo.

Honzu těšně minulo béčko a skončil tak v céčku,kde se pral o přední pozice a moc nechybělo,aby tuto skupinu vyhrál....

Výlet se podařil a velký dík Honzovi,že dal k dispozici Michalovi auto i pro tento výjezd :-DDDDDD

 

a tradičně výsledky

https://www.trefik.cz/stiga/turnaje2013/letovice/

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena HC Stiga Kladno.