Litomyšl

13.03.2012 08:20

Druhá březnová sobota pozvala všechny milovníky stiga hokeje do Litomyšle.Tohle krásný město hostilo stigu v poměrně krátké době už podruhé,neboť se zde konalo i loňské MR.

Kladýnko vyrazilo do tohoto historického městečka v obvyklé sestavě: Dan,Já,Honza Hlůžek a Michal.Jsem rád,že jsme takhle vyrazili,protože v aute cestou tam byla docela sranda.Bohužel Dan vzhledem k okolnostem zřejmě do konce sezony nebude.Ale každej turnaj, co jel s námi, byl dobrej!

Co se týká vlastního turnaje,tak po vstupu do sálu jsme na sebe koukali hodně překvapeně.Bylo tam totiž tak malo světla,že u nás ve sklepě ho máme víc.Podařilo se ale přesvědčit J.Petra,aby vylezl na žebřík a roztáhl závěsy,čímž se světlo v sále zdvojnásobilo a bylo to mnohem mnohem lepší.

Michal tentokrát zahrál svoji klasiku,uhrál skupinu B,kdy při veliké vyrovnanosti nakonec uhral 18. misto,což není špatný a body se počítaj.Ale to, že to Michalovi tak úplně nesedlo ukázal i náš vzájemný zápas,kdy jsem uhrál poprvé remízu v našich vzájemných zápasech na turnajích ČP.

Honzovi to tentokrát moc nesedlo,ale to tak někdy je.Minule, na Kladně, to "Johnymu" sedlo náramně.Nemyslím si,že by to bylo poklesem formy nebo dlohodobým vývojem.Ve stize hodně záleží na tom,koho máte ve skupině.A ta Michalova a Honzova byla docela těžká.

Dan zahrál skupinu C.Škoda, že nevydržel až do konce,ale chápu,že když to člověku nejde,tak je lepší se na to vy...... a jít se raději projít.Což Dan taky udělal.I tak jsem moc rád,že s námi jel a pokud bude i v budoucnu,,tak to bude super.

Mně tenhle turnaj docela sedl.Opět se ukázalo,že když člověk dobře začne,tak mu to pak jde mnohem lépe.Dokázal jsem uhrávat body i se silnějšími soupeři,což je hodně velké  pozitivum.Ale opět se ukázalo,že jsou soupeři,kteří mi sedí víc (ty jsem právě v Litomyšli měl).Můj původní cíl byla skupina B,ale najednou jsem měl možnost hrát o skupinu A,cemuž ale rázně zabránil Pavel Pohořalý,který na tom byl ještě o něco lépe a zaslouženě do "áčka" postoupil na úkor nás ostatních (Pilař,Matoušek st.,já)Takže i přesto, že jsem hrál béčko,tak jsem to měl dobře rozjeté.Pomalejší start a zápas s Ivanem Halamou (vedl jsem 4:1 a prohrál 4:5) mně připravil těsně o play of ve skupině B.

Díky posunutému termínu se stigisti potkají už za 14 dni v Milovicích!

A ještě výsledky

https://www.trefik.cz/stiga/turnaje2012/litomysl/

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena HC Stiga Kladno.