Milovice

21.03.2011 08:24

 

Jak již tradičně v březnu jsme jeli na ČP do Milovic.Bohužel tento turnaj se nikomu z "Kladeňáků" nepovedl.Nikdo z nás nepronikl do B skupiny, i když to teď bylo opravdu dost těžké.

A tak z toho bylo moje nejhorší umístění v tomto roce a to ještě mohu děkovat štěstěně,že jsem nehral "Déčko".Tak mizernej turnaj jsem už dloho nehrál.Moji nepohodu jasně ukázal zapas s A.Krausem,kdy jsem dostal 11 gólů!

Honza Hlůžek hral asi z nas nejlepe.Bohužel kat jmenem Iva Mašková ho poslala do skupiny C.Nic naplat,že v zakladní skupině porazil L. Hviždě.Ivo tohle nám nedělej!!!!!

Vejdi (Honza Vejdělek) ukázal, že umí bránit,ale zase nedává góly,což je dobrá zpráva,protože když trochu potrénuje akce,tak se to může zlepšit.Ve vysledku  skončil před Danem,takže se tentokrat počítaly právě jeho body do bodování družstev.I když jich moc nebylo,ale to nebylo skoro od nikoho.Ve výsledcích jsou sice započítány body již přepsaného Míry Franka,ale ja to beru z pohledu nas klasických "Kladeňáků - Míra promine)

Dan tentokrat zahral pod svoje možnosti.Je mi jasny, že svoji roli sehrála únava z práce.Dane jsem moc rad,ze jsi jel,ale přesto to musim napsat.Nemám rád,když někdo říká,že měl bejt raději někde jinde.Proto prosím,jestli se ti příště nebude chtít,tak mi to zavolej nebo napiš, a zvláště,když si v patek večer cítil,že se ti nechce.Je to dobrovolná činnost a ja budu rad,když budeš jezdi a bude tě to bavit,ale ne každej den je posvícení a tuto sobotu nebylo pro nikoho z nas!Nenech se tedy otravit a pokud budeš cítit,že se ti opravdu nechce,beru to!

Michal Lišičan zaplatil nováčkovskou daň.Jsem rad, že s námi jel a splnil naši neoficielní podmínku účasti na jednom turnaji pro oficiální zapsání do družstva.

Na všem negativním je přeci jen nějaké pozitivum.A to je vyřízení hostování Míry Franka z Třince.Jsem rád,že tenhle chlapík bude s námi na družstvech.Každou duši totiž potřebujeme a Míra je naprosto v pohodě.Díky i Petru Turoňovi,že nám to umožnil.

A ještě výsledky,.......

 

https://www.trefik.cz/stiga/turnaje2011/milovice/index.htm

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena HC Stiga Kladno.