Milovice

28.03.2012 08:09

Díky tomu,že se posunul turnaj v Litomyšli,tak se příznivci Stiga hokeje setkali už po 14 dnech v Milovicích.Nutno přiznat,že se nám (Johnymu,Michalovi a mně) moc nechtělo.Nevím jak kluci,ale na mě zapůsobilo teplé počasí,které v sobotu venku panovalo.Přeci jenom,když je venku hnusně,tak je na to asi větší chuť.Možná to bylo způsobeno i tím,že to bylo tak krátce po sobě.

Na již tradiční "Milovický turnaj" se sjelo tentokrát jen 60 lidí,což není zrovna kdoví jaké číslo.Trochu nás tedy těší,že ten náš Kladenský drží zatím rekord,co se týče počtu lidí!

Opět velká pochvala Pepovi Krausů a cele jeho bandě.Tenhle turnaj nikdy nezklame.Není tam zakouřeno,dostatek světla,teplo atd.Jen jediná věc kazí ideál a to je restaurace dole v budově.Bohužel tam člověk čeká na jídlo dost dlouho a někdy se ani nedočká (Tomáš Lahučký a Michal Boštík by mohli vyprávět).Tohle samozřejmě "Krausíci" ovlivnit nemohou,takže to vůbec není výtka na jejich adresu.

Jak jsem již psal, 60 lidí není mnoho,nic méně opět ti dobří dorazili,takže kvalita nechyběla.A jak to vlastně všechno dopadlo?

Johnymu uteklo "béčko" o kousek a tak zabral alespoň v "céčku" a uhrál 3.flek (Pavel Flek mi promine : - ) ).Na Honzovi je hrozně znát treninkový výpadek i když chodí poctivě středy i neděle,ale bez domácího "osahání" to asi nepůjde.Ale na druhou stranu,než se do něčeho nutit násilím,to je lepší si natěšení šetřit na turnaj.Vím o čem je řeč!

Michal ukázal,že má z nás nejstabilnější formu a i když mu to ted na trenincích nejde,tak v turnaji mu to šlo a jen bodik ho dělil od historického play off v "béčku".Michale jen tak dál.Je vidět,že si doma "pinkáš".Přál jsem Michalovi,aby mu to play off vyšlo,bohužel ne,ale myslím,že je to na dobré cestě a možná se někdy stane historický milník,kdy na sebe v play off narazí dva kladeňáci.Tak a teď už  konec SCI FI : - ).

Ja měl dost těžkou skupinu,(stejně jako ostatní) takže jsem nakonec přeci jen urval skupinu B a to i díky plichtě v posledním zápase s Michalem Boštíkem.V béčku mi to moc nešlo,možná i trochu tím,že jsem byl myšlenkama někde jinde a ne u stolu.Nakonec jsem si svůj cil těsně nesplnil.(cíl byl skocit ve třetí desítce).

No velké pozitivum celé soboty bylo,že se nám předběžně podařilo draftovat Jirku Chylíka na turnaj MR družstev,neboť bez jeho účasti by hrozilo,že družstvo nesložíme!

A ještě výsledkový servis

https://www.trefik.cz/stiga/turnaje2012/milovice/

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena HC Stiga Kladno.