Pelhřimov

23.03.2015 13:25

O víkendu jsme se vypravili na další turnaj stigy do Pelhřimova.Michal dlouho váhal jestli má jet,ale nakonec i vzhledem k možnosti si prohlédnout místní krematorium jel.Až na místě zjistil,že tohle je vlastně jen vtip,protože v Pelhřimově žádné krematorium nemají :-D.Petr nejel,protože byl nemocnej, ale jako vždy nás s odpovědí na smku dlouho napínal.Kdybych náhodou někdy potřeboval přítele na telefonu,tak vím,že Petrovi volat nebo psát se moc nevyplatí,protože odpověď za dva dny by mi mohla být v danou chvíli na prd :-DDDD

Takže naše tříčlenná posádka vyrazila vesele do Pelhřimova.Trochu selhal navigátor na místě spolujezdce,neboť i přesto,že jsme si hlídali každej kilometr do sjezdu,tak jsme nepochopitelně sjezd na Humpolec a Pelhřimov minuli.Další byl až za 15 km,takže jsme si ráno ještě udělali malou projížďku po D1.Ale nebyla to jen chyba navigátora,abych všechno neházel jen na Michala,v autě jsme seděli všichni :-D

Turnaj byl ve velmi příjemném prostředí s dostatkem světla.Navíc nebyl jedninej problém během turnaje to i přesto, že to chlapi (teď už z BSE) připravovali poprvé.Jen záchod byl trochu daleko,ale neměl jsem běhačku,tak to nevadilo:-DDDD

Honza měl těžkou skupinu a tak spadnul do céčka.Nutno říci,že tentokrát si se všemi PC docela zahrál,protože Honzova a Michalova skupina nebyly moc lehké a naopak ta moje byla hratelná.Honza "céčko" vyhrál a získal tak svůj další pohár do sbírky.Michal spadnul do "béga" kde uhrál svoje první play off.Sice prohrál s Adamem,ale rval se jako pravej Kladeňák.Nakonec padl 2:3 na zápasy s hlavou nahoře.

Já proklouznul do skupiny A.Tam jsem toho moc neuhrál a skončil poslední.Byl jsem z toho trochu špatnej,ale "áčko" se prostě počítá,tak nakonec převládla spokojenost.

Ještě výsledky:

https://www.trefik.cz/stiga/turnaje2015/pelhrimov/

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena HC Stiga Kladno.