Petrupim

30.09.2013 08:36

Tento víkend začala další část "stiga seriálu" tentokrát v Petrupimi.Musím říct,že turnaj byl velmi dobře připravený a i občerstvení za pár korun bylo moc dobré.Na turnaj jsem vyrazili jen ve třech,protože Michal se ještě zotavuje z chirurgického zákroku a je na neschopence.Takže jsme vlastně bojovali i za něj.

Dvě volná místa v autě zabrali kluci z Big Bandu (Tonda Šurýn a Standa Suchý).Tonda dle svého zvyku celou cestu nezavřel pusu :-DDD,což bylo dobře,protože tím udržoval Honzu (řidiče) v pozornosti a nedovolil mu usnout za volantem.

Na turnaj dorazilo 62 lidí,což je takový obvyklý počet na úvodní turnaj sezóny.Možná jen místních "plejerů" nebylo tentokrát tolik,jako loni.

A jak nám to šlo a jestli se zúročil alespon trochu pravidelný trenink?

No po pravdě Petrovi se dopoledne moc nepovedlo.Trochu mě to zaskočilo,protože Petr ukazoval poslední dny na treninku velký pokrok a nelze ho brát jak nějakého "outsidera",který dá svou kůži lacino.To tedy opravdu nedá a pro mě se dostává pomalu ale jistě na naši úroveň,což je za necelý rok hraní slušná práce.Dva bodíky v základní skupině je opravdu málo.Trochu jsem tedy Petra přes oběd nahecoval a i on si zřejmě srovnal myšlenky a odpoledne to byl úplně jiný Petr,respektive ten správný Petr (Igor) Liba.Vyhrál skupinu C,získal pohár a oplatil porážky svým soupeřům z dopoledních klání.

Honza taky zamakal a uhrál skupinu B,když o postupu rozhodl ve svém posledním duelu,který minutu a půl před koncem ztrácel o dva góly a nakonec ho vyhrál.V Béčku to bylo opět velmi vyrovnané několik bodíků rozhodvalo o tom, zda je člověk poslední nebo před branami play off.Honzovi skupina B sluší a je dobře,že si jí uhrál.

No a já jsem začal úplně nejhůře jak jsem mohl.Porážka 0:3 s Martin Ženíškem.Druhý zápas s Vláďou Krausem po minutě 0:2 prohrávám.No nakonec jsem měl kliku a tenhle duel jsem vyhrál.Trochu mě to uklidnilo a držel jsem se svého plánu uhrát béčko.Pořád jsem si říkal,ještě alespon nějakej bod z dalšího zapasu a dalšího atd. S pocitem, že béčko by mělo být v pohodě jsem si šel dát gulášek.Když jsem byl na řadě tak na mě Honza volá,že jsem v áčku.No málem jsem ten guláš hodil na zem.Byla to opravdu shoda náhod.V áčku už jsem toho moc neukázal,za zmínku stojí snad jen remíza s Honzou Dryjákem 6:6.Konečné 22. místo je ovšem moje maximum.(mám pocit, že i maximum našeho klubu),což mě docela potěšilo.Ale takový turnaj člověku sedne jednou za sezonu,takže počítám,že ted mam vybráno až do konce :-D.Příští turnaj se budu hledat ve skupině C.....

Turnaj se tedy nakonec podařil a chtěl bych klukům z Teplýšovic za něj moc poděkovat.

https://www.trefik.cz/stiga/turnaje2014/petroupim/index.htm

 

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena HC Stiga Kladno.