Plzeň

23.01.2012 11:27

První turnaj ČP v roce 2012 přivítala Plzeň.Vyrazili jsme ve čtyřech (Já,Dan,Honza a Michal).Bohužel přesto,že se Standa Kraus snažil a sehnal dobré prostory,přesto na turnaj dorazilo jen 51 lidí a to je jen o par lidí víc,než bylo v Třinci.Bohužel musím uznat,že letos se oproti loňsku schází na turnajích o dost méně lidí.Zdá se,že krize postihla i "plejery" stigy.

Turnaj sám o sobě ale úroveň měl,neboť většina těch dobrých hráčů dorazila.Nakonec byly tři skupiny po 17 lidech a na naší metu,tedy skupinu B stacilo skoncit 14..To se nakonec povedlo uplne vsem,coz bylo super.

Honza se skupinu B pohlídal vcelku v klidu,moc bodíků nechybělo a mohl pošilhávat i po Ačku,ale ve vyrovnaném poli hráčů někdy rozhoduje málo.V Béčku Honza makal a snažil se,ale mám pocit,že zas trochu došly síly.

Dan mě zase v základní skupině porazil,ale tentokrat to nebylo štěstí,ale všechny goly byly pekné.Díky tomu poskočil do skupiny B,což je pro něj historický úspěch.Navíc se drží v celkovém pořadí na posledním místě pro MR republiky.

Michal hral opět dobře a i když do skupiny B postoupil z posledního mozného místa,měl náskok 5 bodů na posledního nepostupového,takže to zas tak dramatické nebylo.Odpoledne vychazi Michalovi mnohem lepe,což se již několikrát potvrdilo!Opět mě porazil,ale to uz je takova nase klasika.

Ja chvilku sahal po skupine A,ale po poražce od Dana a po "opakovaném zápase" s Jirkou Váchou,který jsem nakonec prohral 6:8 veškeré naděje.Jirka byl mým osudovým soupeřem tohohle turnaje,protože jsem s ním sehral nakonec asi nejvíc zapasů.Ten opakovaný mě dost "nastartoval"protože 10 vteřin před koncem za stavu 4:2 pro mě vypadla časomíra.Pravidla bohužel mluví jasnou řečí,opakovaný zapas a výsledek zůstává.Nakonec jsem ve skupině B uhral play off.Narazil na Jirku Váchu a přesto,že jsem nedal kůži lacino,prohral 1:3 na zápasy.Nakonec tedy byla s turnajem spokojenost.

Takže příšte u nas na Kladně,doufam že se nám turnaj povede!

výsledky

https://www.trefik.cz/stiga/turnaje2012/plzen/

 

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena HC Stiga Kladno.