Plzeň

10.02.2014 09:20

Další kolo Českého poháru zamířilo po dvou letech opět do Plzně.Nutno přiznat,že nám tentokráte kluci z Plzně moc pomohli,protože si s námi termín prohodili a tudíž jsme nemuseli hledat náhradní prostory. Takže jestě jednou kluci díííííky!

Bohužel do Plzně jsme dorazili jen s torzem našeho družstva.Michal byl v práci,Petr na Slovesnku,Zdenda se proháněl na sjezdovkách v Alpách.Ale tak nějak nám to připomnělo staré časy,kdy jsme turnaje objížděli ve dvou,tedy ja a Honza.

Vzhledem k tomu,že bylo jen 60 hráčů, byla velká šance urvat dostatek bodů.V základních skupinách se nám s Honzou dařilo a nebýt několika zbytečných proher sahali bychom po skupině A.Nakonec z toho bylo béčko, které bylo poměrně slušně obsazené.

Honza si nesl ze základní skupiny 6 bodíků a jeho cíl udělat alespon dvacet mu utekl jen o kousek.Nakonec posbíral celkově 17 bodů a při vyrovnanosti skupiny to stačilo na 13 místo v béčku a 37. místo celkově.Honza byl spokojenej, protože navázal na svoje předchozí umístění z Brna.

Ja si nesl do béčka jen tři body a vidinu playoff jsem měl tak dost vzdálenou.Nakonec jsem nahrál 23 bodů a do playoff se dostal.Šel jsem z pátého místa a narazil na Anetu.Anet hrala moc dobře,ale podařilo se mi ji udolat na čtyři zápasy a poprvé postoupit přes první kolo playoff na ČP.V dalším kole na mě čekal David Brdíček. I přesto,že jsem ho chvilkami trápil,hlavně v prvním zapase,tak jsem vypadl hladce 3:0 na zápasy a musel se sklonit před jeho uměním.Výsledkem tedy bylo celkové 27.místo, se kterým jsem byl moc spokojenej.

Tak příští kolo ČP bude u nás na Kladně a doufám,že se povede minimalně tak dobře,jako ty dvě předchozí...

a ještě výsledky

https://www.trefik.cz/stiga/turnaje2014/plzen/index.htm

 
Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena HC Stiga Kladno.