Praha - Satalice

12.12.2011 08:39

Jako každý rok před Vánoci i tentokrát jsme vyrazili k Matouškům do Satalic na 4. kolo ČP.Tak se to sešlo,že jsme jeli v pěti lidech.Mile překvapil Honza Vejdělek,který se objevil, mam pocit, poprvé v této sezóně.Je pravda,že to ma o dost složitější s časem neboť pracuje na směny a navíc má nový přírůstek do rodiny.

A jak to vlastně všechno dopadlo?Jedno velké překvapení se pro náš klub zrodilo....

Jako již tradičně se mi na tomto turnaji nedaří,neboť jsem zde nebyl nikdy lepe než v "céčku".Jelikož nás bylo pět kladeňáků,stalo se to,co se stát muselo a co jsem si vůbec nepřál.Hrál jsem ve skupině jak s Danem tak i s Michalem.Opravdu tyto zápasy nemám rád a jak se ukázalo později,věděl jsem proč.Začal jsem těžkými čtyřmi zápasy s "áčkařema" a trápil je jak to jen šlo a vysledkem byly dva body za plichty s Vencou Piklem a Tondou Šurýnem.Pak ale přišla prohra s Danem,kdy jsem měl smůlu a dal si vlastňáka 10 vteřin před koncem.Výhoda byla rázem pryč.Pak přišla ještě prohra s Michalem a tím jsem potvrdil svoji obavu,protože to prostě na kluky od nás neumím.Michal ale vyhral zaslouženě,ukazal,že to na mě dlouhodobě umí a že si hlavně na mě věří.Rázem jsem bojoval alespoň o céčko,neboť před posledními čtyřmi zápasy jsem měl jen 6 bodů.Ale světe div se,uhral jsem dalších 7 bodů a  k mému překvapení postoupil do Béčka z posledního místa.Spolu se mnou postoupil i Michal,což bylo pro něj historické maximum.Dan jen o dva body nepostoupil s námi do Béčka a hrál svoje oblíbené céčko.

V Béčku nám to s Michalem moc nešlo a tak moje 16. a Michalovo 19. místo vzbuzovalo dojem,že to mohlo dopadnout lépe.Ale na to jak jsem bránil jsem ještě vydřel maximum.Opět se ukázala stará pravda,že jakmile se hraje s těžkými soupeři,je počet daných gólů hodně hodně nízký.O to více rozhoduje obrana.Vejdi uhrál 7 bodíků a šel spolu s Milanem Zemanem do skupiny C.Nevím jak to bylo v Céčku,ale nakonec Vejdi skončil z kladenského trojlístku nejvýš a tak třetí bodující pro KLadno byl překvapivě právě on.

Honza Hlůžek dřel ale nakonec jen těšně nedal Béčko a spadl do céčka s Danem a Vejdim.Honza má krizovku a trochu mi to připomíná loňskou sezónu,kde první půlka mu úplně nevyšla,ale ta druhá část sezóny mu vyšla náramně.Navíc si myslím,že vlekou příčinou je problém s očima,který Honzu ve stize hodně limituje!Při vyrovnanosti dnešní stigy pak je velmi těžký vyhrát nějakou skupinu a pár bodíků rozhoduje o všem.

Jsem rád,že jsme jeli v pěti a udrželi klubovou morálku a také, že Michal Holeček je konečně KLADEŇÁK.

Průběh turnaje,dle mého názoru, dost ovlivnila situace,která nastala v naší skupině.V zápase mezi Milošem Ševrem a Tondou Šurýnem došlo ke konfliktu.Tonda po zápase,který mimochodem prohrál 1:3, začal reklamovat,že mu Miloš za vyrovnaného stavu prudkým otáčením figurky znemožnil zahrát "blafák".Po dlouhé debatě se komise rozhodčích rozhodla zápas opakovat,neboť tenhle prohraný zápas posouval Tondu do béčka.Přesto,že má spousta lidí na Miloše Ševra svůj názor,tak v tomto případě byl jednoznačně poškozenej.Stěžovat si po prohraném zápase na jednu situaci,která je v pravidlech navíc zcela jednoznačně ošetřena mi nepřipadá fér.Takže "ubrečený"Tonda dosáhl svého,neboť nový zápas byl pro něj výhrou.A taky to tak dopadlo.Miloš se naštval a zbytek turnaje vypustil.Je mi jasny,že co člověk to názor,ale ja to prostě vidím takhle!

 

A ještě výsledky   https://www.trefik.cz/stiga/turnaje2012/praha/

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena HC Stiga Kladno.