Rokycany

05.05.2014 09:03

V sobotu proběhl poslední turnaj ČP v Rokycanech.Vzhledem k tomu,že tento týden jedeme znovu na hokej,tentokrát do "západního Berlína" tak do Rokycan se některým moc nechtělo :-D Dobrou zprávou je,že Petr si udělal v sobotu čas a jel s námi a tím zachránil pro náš klub finanční příspěvek za sebe.Což se docela hodí,protože bude potřeba pořídit nový hokej.Zdenda i Michal nemohli,tak jsem nakonec vyrazili jen ve třech.Nutno ale říci,že jsem spíš sekundovali Honzovi,protože to byl jeho den.

Nejdřív dostal památeční list za 100.turnaj ČP a zjevně byl z toho docela rozhozenej.Potom prožil klinickou smrt,když v základní skupině získal jen 10 bodů a tak tak se dostal do béčka.Přičemž ležel přes 3 židle a sotva dýchal.Když jsem mu oznámil,že bude hrát béčko,tak to bylo pro něj jako živá voda.Vzhledem k tomu,že bylo málo lidí,tak se zápasy ze základní skupiny nepočítaly,což Honzovi pomohlo a mně naopak moc ne.Honza se chytil hned prvními zápasy a svou spanilou jízdu zakončil účastí v play off.Šel ze 6. místa na "Lopiho" a dlouho to vypadalo,že ho "dá".Nakonce padl 2:3 na zápasy,ale byl to pro Honzu vydařený den.Navíc si odvezl nový hokej jako odměnu za práci pro asociaci.Jsem rád,že se Honzovi oslava podařila a konečně prodal svůj trénink.

Petr zahrál v základní skupině zle,nic se mu nedařilo a skončil úplně poslední.Pak ale v "céčku" ukázal že stigu umí a výhrál ho.Získal tedy svůj další pohár.Jen doufam,že ho tam někde nenechal,protože tohle umí jen on....musíme dát pozor,abychom ho příští týden nenechali někde v berlínském metru :-)

Ja zahrál svůj klasický turnaj,jedna výhra mě dělila od skupiny A.V béčku se mi nedařilo a zápasy vesměs prohrával o gól.Po půlce jsem měl jen sedm bodů a i přes dobrej finiš jsem opět o jednu výhru skončil těsně za hranicí play of na 9. místě.Je to na palici ale tak jednou se to snad zlomí a to co mi ted nevyšlo,vyjde příště.

Na závěr poděkování za pěkný turnaj Vlaďovi Krausovi a jeho dobrým duším :-DDDD

a ještě výsledky

https://www.trefik.cz/stiga/turnaje2014/rokycany/

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena HC Stiga Kladno.