Teplýšovice 2014

02.01.2015 17:50

Tak jsme se po šesti týdnech dočkali opět turnaje. Michalovi se 4.turnaj ČP kryl bohužel s několika oslavnými akcemi ( které bychom asi my ostatní  nepřežili ) , takže jsme vyrazili ve třech. Abych nezapomněl - Zdeněk kupodivu opět pracoval.

Cesta do Teplýšovic byla jednoduchá a krátká. Nebýt asi 10-ti minutového čekání na Petra před jejich domem, snad bychom do místa turnaje dorazili ještě před otevřením sálu. Takhle se tam alespoň stihlo trochu zatopit, zadýchat a zaprdět. Tím se trochu srovnal rozdíl mezi venkovní ( 13.prosince +12°C ! ) a vnitřní - asi 0°C- teplotou. Pro všechny to byla skvělá příprava na náš únorový turnaj, vnitřní teplotu budeme mít obdobnou, jen venkovní asi nižší.

Jelikož jsme tedy dorazili tak brzo, ani jsme Petrovi moc nevyčítali to čekání na něj. Dodal si tedy odvahy a oznámil nám, že nemá ani puk ( prý každý turnaj 1 - 2 ztratí - chtěl bych je po něm nacházet ! ) , ani peníze na startovné. Asi jsme na něj v tu nekřesťanskou dobu 8 hod ráno moc spěchali... Tak jsme se na něj tedy složili materiálně i finančně a kvalitně se rozehráli.

Tím ale téměř končí výčet pozitiv. Ještě bych k nim přidal Vencovy výsledky. I díky vítězstvím nad K.Léblem a J.Váchou a dost ojedinělé remíze 0:0 s D.Cibulkou se jako vždy bez problémů kvalifikoval do Béčka. Tam zůstal pouhé 3 bodíky za play-off a skončil na solidním 36. místě.

To my s Petrem dopoledne moc nepřekvapili. Petr rozsekal T.Waclavka, ale prohrál s M.Koubou, který sice skončil za ním, ale strhnul ho s sebou do Céčka. Tam jsem skončil i já po zisku žalostných 7-mi bodů a se skóre na úrovni nováčků. Odpoledne jsem sice poslední výkonností skupinou doslova projel, prohrál jsem pouze s lepšícím se T.Kahounem st. aremizoval s Vlastou Gobyovou, která zahrála opravdu dobře. Poprvé v životě jsem si tak odnášel domů pohár, nicméně 45. místo je propadák... A Petr skončil ještě 3 příčky za mnou... Takže příště to musí být lepší !

Závěrem nutno poděkovat místním za kvalitní turnaj v hezkém prostředí a za pěkné ceny ( myšleno můj pohár ). S tím chladnem ráno se v takových prostorech holt musí počítat, topení je pekelně drahé a jak už jsem říkal, u nás bude hůř...

Honza

 

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena HC Stiga Kladno.