Třinec

04.10.2010 12:36

 

Výjezd do Třince ( ve skutečnosti spíše do Frýdku Místku) byl opravdu výlet na celý den.Tím myslím doslova,neboť z domova se vyjíždělo ve 2:30 a domu jsem se dostal chvilku po 23 hodině.Jsem rád,že jsme s Honzou do toho šli,neboť kromě zážitků z cesty se i povedly nějaké body udělat.Rano jsme celkem v poklidu zaparkovali přímo u Hlavního nádraží v Praze a čekali na vlak,který ČD přistavila opravdu až na poslední chvíli a to i přesto,že se jednalo o mezinárodní rychlík do Žiliny.Cesta uběhla docela rychle a do místa turnaje jsem se dostali včas, naštěstí.

Opět bylo vše připraveno velmi dobře a ještě jednou bych chtěl klukům z třineckého oddílu poděkovat,že pro nás "tři" (ve skutečnosti jen já a Honza) poslali auto do Frýdku.Bylo sice méně lidí,ale vesměs všichni věrní a dobří "stigisti" dorazili,takže výsledek se da počítat jako celkem dobrý.

Mně se v zakladní skupině příliš nedařilo a dlouho to vypadalo,že se na mé hře podepsala dlouha cesta.Nakonec se mi podařilo přeci jen nějaké body udělat, které na Béčko stačily.Cenné vítězství se semifinalistou Tondou Šurýnem 4:1 se počítá.A jak to bývá,když člověk nechce,tak to jde.Vzhledem ke vzdálenosti jsme se snažili,abychom stihli dřívější spoj na Prahu.I proto jsem hrál tak nějak bez nervů s tím,že jakmile skončí poslední "mač",poletíme s Johnym na bus.A ejhle,najednou jsem skončil v Béčku sedmý a na světě bylo první play off v životě.Ale dlouho jsem si ho neuzil,neboť Jirka Cibulka byl nad moje síly a za stavu 2:0 na zápasy jsem musel už opravdu na bus,takže třetí zápas jsem řekl,ať si napíše jak chce.

Honza měl dost těžkou skupinu a opravdu jen nedopatřením se do Béčka nedostal.Chyběl mu k tomu pouze jedinný bod.Ale shodli jsem se na tom,že se to prostě někdy tak semele,že nesedne základní skupina a pak už se s tím nedá nic dělat.Je dobré že Honza s naprostým přehledem vyhral Céčkovou skupinu a tím se ukázalo,že tam opravdu vysledkově nepatřil.Ale jak už jsem psal,někdy se stane,že má člověk toho černého Petra.

 

Cesta domů probíhala až moc hladce a i vzhledem k tomu,že jsme ji celou s Honzou prokecali, tak i rychle až do chvíle,kdy jsem hledali naše zaparkované auto před Hlavním nádražím.Prostě tam nebylo.Já již takovou věc jednou zažil a tak jsem Honzu,který byl ještě stále v šoku uklidnil a poradil mu,ať zkusí městskou policii.Auto se vzápětí našlo,neboť  i přesto,že nebyla nikde žádná cedule,proběhlo v sobotu u Hlavního nádraží blokové čistění ulic.Za hoďku jsme si auto vyzvedli kousek od Nuselského mostu,zaplatili 1450 Kč a valili dom.

Takže když to shrnu,výlet se nakonec přeci jen podařil,i když ne tak uplně jak by měl.Ale jak říká Honza,když jsme přežili tohle,tak ostatní už bude jen a jen lepší.Další turnaj je ve Svitavách a to je přeci jen blíž než do Frýdku.

Tady jsou vysledky z Třince

https://www.trefik.cz/stiga/turnaje2011/trinec/index.htm

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena HC Stiga Kladno.