Třinec

14.11.2011 09:09

Den po baraži českých fotbalistů se razilo do Třince na další kolo ČP ve stize.Už dlouho dopředu bylo jasné,že tentokrát pojedeme autem,protože vlak byl opravdu daleko od místa konání a když jsme potom ten kus od vlaku projížděli autem,tak nas u srdce hřálo,že jsme se rozhodli pro auto.Vstavání ve 4 hodiny rano nebylo sice uplně v poho,ale vzhledem k tomu,že to Honza s Danem odřídili,tak jsem se mohl na dve hodky vzadu natáhnout a dospat.Honzova octávia jela naprosto spolehlive a klidně,takže nás zaplaťbůh žádné dobrodružství nepotkalo.

Do Třince (ve skutečnosti to bylo v horách na konci světa) našlo cestu 45 hráčů.Ovšem většina těch top hráčů dorazila.Loni jsem v třineckém turnaji zahral historické maximum,když jsem okusil play off skupiny B.Letos jsem chtěl postoupit do B a pokusit se navázat na loňský úspěch.Opět se potvrdilo,jak moc důležité je vstoupit do turnaje s lehčími soupeři a tím pádem uhrát hned nějaké body.Hrajeme se mi potom mnohem klidněji.A tak jsem sbíral body a to někdy i dost nečekaně,jako  s Lukášem Turoněm,kdy jsem asi po 2 minutách prohrával již vysoko 0:4 a nakonec zázrakem a souhrou náhod uhrát zcela nečekaný bod,který znamenal můj historický postup mezi elitu do skupiny A.Tam už to bohužel moc nešlo a se 4 body jsem nakonec skoncil dle očekávání poslední.Nicméně některé zápasy jsem prohral jen těsně a dlouho favority trápil.

Honza zahral taky velice dobre,ale podepsala se na nem trochu únava z řízení,protože přeci jen není zvyklý jezdit a řídit denně 300 km jako například Dan.Uhral v pohodě skupinu B a moc nechybelo a sel do play off, ale i tak získal poměrně dost bodů.Škoda závěru skupiny B,kdy se tří zápasu stačil Honzovi uhrát nějaký bod,ale síla už nebyla.

Dan zůstal ve skupině C,ale opět dokázal,že přesto že vůbec netrénuje,tak je na stigu přirozený talent a dokáže potrápit i velké hráče.Skupinu C vyhrál a další body získal pro sebe i pro klub.Navíc odřídil velkou část cesty za což mu chci velkou měrou poděkovat,neboť nás dovezl zcela bezpečně a rychle zpět domů.

 

A ještě výsledky    https://www.trefik.cz/stiga/turnaje2012/trinec/

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena HC Stiga Kladno.